لوازم وخدمات چاپ

خدمات قابل ارائه رسام پخش در این بخش:

 

دستگاه های چاپ:کاترپلاتر-پرس حرارتی
دستگاه سابلیمیشن

تیغ و هولدر دستگاه های برش

جوهر دستگاه:اکوسالونتسالونت
حلال سالونت

کاغذدیواری و انواع طرح سنگ و کابینت

بنر و وینیل ،فلکس

مش

چاپ بنر و وینیل ،فلکسی

چاپ و تبلیغات

کاترپلاتر چیست؟

 

دستگاه کاترپلاتر یا دستگاه برش شبرنگ

کاترپلاتر یک دستگاه دیجیتال است که می تواند خطوط را ببُرد یا ترسیم کند. بدین منظور معمولا از یک تیغ به قطر یک سوزن و یک قلم بصورت ماژیک یا خودکار استفاده می شود. لازم به یادآوری است که کاترپلاتر با پلاتر متفاوت است. “پلاتر” به چاپگرعریضی گفته می شود که برای چاپ با کیفیت با کاربرد فضای داخلی و سرپوشیده استفاده می شود ولی منظور از واژه پلاتر” در نامکاترپلاتراشاره به توانایی ترسیم با قلم این دستگاه است که مثلا در کشیدن طرح های برداری مثل نقشه کشی کاربرد دارد.

وینیل کاتریا کاتینگ پلاترتوسط شرکت های تبلیغاتی و تابلوسازانحرفه ای برای تولید علائم فضای باز (مقاوم در برابر عوامل جوی) با استفاده از برچسب های وینیلیرنگی که یک آسترکاغذی جداشدنی دارند؛ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان وینیل ها را روی بدنه خودروها و شیشه ها و سردر شرکت های بزرگ بکار برد. یک کاربرد دیگر کاترپلاتر برای برش شیشه دودی خودروهاست.

در حالت کلی کاترپلاترها همان پلاترها هستند با این تفاوت که بجای قلم یک تیغ بسیار تیز دارند که با آن اشکال را به دقت می برندو میزان فشار رو به پایین آن به منظور تنظیم متناسب با نوع ماده بریدنی قابل کنترل است و می توانند نیم برش یا تمام برش کنند.

معمولا تنها سطح رویی وینیل بریده می شود و آستر آن بریده نمی شود. برش کامل مواد با آستر آن باعث افتادن و گیرکردن آن در هد کاتر و غلتک های ان می شود. تیغ برش وینیل معمولا شبیه قلم پلاتراست و در یک هولدر بلبرینگ دار قرار می گیرد تا لبه تیغ با حرکت هد پلاتر، رو به جهت درست قرار گیرد.

تفاوت کاتر پلاترو پلاتر

 

کاترپلاترها مانند پلاترها هستند و تنها فرق آنها با پلاتر اینست که بجای قلم یک تیغ را حرکت می دهند که عمق آن متناسب به جنس مواد تغییر می کند. تیغ های کاترپلاترمی تواند موادی مثل کاغذ، برچسب، روزرنگ، شبرنگ، وینیل، فیلم، طلق، مقوا،… را درحالی که روی سطح صاف پلاتر قرار گرفته باشند به تکه های کوچکتر ببُرند. این کار با اتصال به یک رایانه که به برنامه های نرم افزاری ویژه برش رسم ها و طرح ها مجهز شده است امکان پذیر است. این نرم افزار های رایانه ای مسئول ارسال طرح ها ی برشی و ابعاد آنها هستند تا به تیغ جهت برش درست، دستورات لازم را بدهند. در سالهای اخیر استفاده از کاترپلاترها مورد توجه علاقمندان کاردستی های کاغذی مانند طراحان و سازندگان کارت و غیره قرار گرفته است. این ابزارها به شما امکان می دهد که اشکال دلخواهتان را به دقت بُریده و بخوبی عینا تکرار کنید.

دستگاه چاپ و یا پرس حرارتی سابلیمیشن چیست ؟

 

 

این دستگاه یک پرس حرارتی می باشد و نه چاپگر حرارتی که برخی از دوستان به نام دستگاه چاپ می نامند.

فرایند چاپ سابلیمیشن به این شکل می باشد که علاوه بر پرس حرارتی شش کاره نیاز به یک پرینتر جوهر افشان اپسون        می باشد که عملیات پرینت بر روی کاغذ سابلیمیشن ورنگ سابلیمیشنی که داخل دستگاه می باشد انجام دهد.

کار دستگاه پرس حرارتی  شش کاره این می باشد که با حرارتی که تعیین کرده ایم و قالب های مختلفی که بر روی دستگاه موجود می باشد و فشاری که دستگاه ایجاد می کند طرح از روی کاغذ سابلیمیشن به روی اجناس انتقال پیدا می کند.

این شرکت به مشتریانی که برای اولین بار جهت خرید این دستگاه اقدام می کنند تمامی فرایند کار از قبیل پرس حرارتی پرینتر وچاپ سابلیمیشن را توضیح می دهند تا مشتریان عزیز از معلومات این شرکت برای پیشبرد فرایند کاری خود استفاده نمایند.

با خریددستگاه ۶ کاره سابلیمیشن چه تجهیزاتی برای چاپ نیاز است !

۱-دستگاه پرس حرارتی ۶ کاره

۲- رایانه که توسط آن طراحی انجام می گیرد

۳- پرینتر های جوهر افشان اپسون

خریداران عزیز برای استفاده از این دستگاه نیاز به پرینتر های جوهر افشان اپسون دارید.

برای خیلی از دوستان خریدار این دستگاه این سوال به میان می آید که چرا باید از پرینتر های اپسون برای چاپ سابلیمیشن استفاده کرد؟

در جواب باید گفت پرینتر های مانند اچ پی، کانن و دیگر برند ها سیستم پرینت آنها به این صورت می باشد که در قسمت هد این دستگاه ها حرارتی می باشد و جوهر سابلیمیشن نیز جوهر حرارتی می باشد که در هنگام پرینت توسط پرینتر های غیر از اپسون رنگ در قسمت هد خشک می شود و ادامه پرینت امکان پذیر نیست

تنها پرینتر های اپسون هستند که توانایی پرینت سابلیمیشن را دارا می باشند.

عوامل تاثیر گذار در کیفیت چاپ سابلیمیشن چیست؟

 

۱: پرینتر های ۶ رنگ اپسون که رزولیشن بیشتری نصبت به ۴ رنگ آن دارند.

۲: جوهر سابلیمیشنخوب.

۳: کاغذ سابلیمیشندرجه ۱ که درصد بیشتری از رنگ را انتقال میدهد.

۴: مواد خام درجه ۱

۵: استفاده از طرح های با کیفیت بالا

تجهیزات جانبی که علاوه بر دستگاه و پرینتر نیاز است :

۱: کاغذ مخصوص سابلیمیشن.

۲: جوهر مخصوص سابلیمیشن

۳: چسب نسوز

۴: مواد خامی مخصوص چاپ سابلیمیشن

محصولاتی که توسط سیستم چاپ سابلیمیشن قابل چاپ می باشند چیست؟

تی شرت- شال-کلاه-پیش بند-بشقاب-لیوان و

پرس حرارتی چیست؟

پرس حرارتیماشینی است که برای انتقال و گذاردن یک طرح یا گرافیک روی یک سطح مانند پارچه مهندسی شده است. این دستگاه با به کارگیری گرما و فشار برای یک دوره زمان مشخص انتقال را انجام می دهد. درحالیکه دستگاه پرس حرارتی اغلب برای انتقال تصویر به روی پارچه استفاده می شود اما انواع مختلفی از پرس ها برای انتقال طرح روی اجسامی مانند ماگ یا لیوان، بشقاب، پازل، کلاه و تیشرت نیز وجود دارد.

دستگاه های پرس حرارتی در سه مدل اتوماتیک و دستی و نیمه اتومات به طور عمده وجود دارد. در پرس های نیمه اتوماتیک عمل بستن دستگاه دستی و باز شدن آن به صورت انوماتیک و الکترومغناطیسی صورت می گیرد. تکنولوژی دیجیتال در ماشین های جدیدتر اجازه کنترل دقیق حرارت، سطوح فشار و زمانبندی را می دهد.

معمولترین نوع پرس حرارتی از یک صفحه تخت مربع یا مستطیل شکل برای اعمال حرارت و فشار به سطح استفاده می کند. پرس های حرارتی تخت در سایزها، ابعاد و انواع مختلف موجود هستند. سه نوع معروف از درب و صفحه تخت پرس وجود دارد. نوع صدفی که درب آن به صورت صدف باز می شود. نوع چرخشی که درب آن به یک سو می چرخد. نوع کشویی که صفحه تخت مانند کشو برای آماده سازی بیرون می آید. پرسهای وکیوم از فشار هوا برای مهیای نیروی لازم و رسیدن به کیفیت مطلوب استفاده می کنند.اکثرپرسهای موجود در بازار امروز از آلومینیوم برای روکش سطح اتوی خود استفاده می کنند. الگو با جوهر سابلیمیشن روی کاغذ سابلیمشن چاپ می شود که انتقال طرح ممکن شود.

در سایزهای

۴۰در۴۰ ۴۰در۶۰ ۶۰در ۸۰ تولید می شود.

چه چیزهایی با پرس حرارتی ساخته می شود؟

  • تیشرت

  • کلاه

  • بشقاب سرامیکی

  • کاشی سرامیکی

  • ماگ

  • پد موس

  • کیسه خرید

  • پازل

  • چوب و فلز

  • کریستال

تیغ کاتر پلاترچیست؟

تیغ کاتر پلاتر، یکی از مهمترین اجزای دستگاهاست. زیرا این قطعه دقت و قدرت برش استیکرهای پشت چسب دار را تضمین می کند. به بیان بهتر، فرقی نمی کند کاتر پلاتری که در اختیار دارید سیستم ساده یا بسیار پیچیده ای داشته باشد؛

اگر تیغه نصب شده در دستگاه، اشتباه یا فرسوده باشد، یا اینکه تیغ کاتر پلاتررا درست نصب نکرده باشید، نمی توانید از قابلیت های حقیقی کاتر پلاترخود بهره ببرید.

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خریدتیغ کاتر پلاتراین است که توجه کنید تیغ ( که به آن سوزن یا کارد نیز گفته می شود) با دستگاه شما سازگاری داشته باشد.

به خصوص اگر قصد دارید تیغ کاتر پلاتر خود را از یک برند دیگر تهیه کنید مطمئن شوید که این تیغه برای کاتر پلاترموجود، قابل استفاده است.

شما باید تیغ دستگاه را دقیقا در قسمت نگهدارنده آن قرار دهید.

برای روشن تر شدن مطلب، به این مثال توجه کنید:

اگر شما یک کاتر پلاتر گرافتکدر اختیار داشته باشید، باید از تیغ گرافتکاستفاده کنید. در صورتی که این تیغدر دسترس نباشد می توانید از محصولات برندهای دیگر که با مشخصاتکاتر پلاترسازگاری دارند، استفاده نمایید.

هولدرچیست؟

به پایه نگه دارنده تیغ هولدرگفته می شود.

هولدر هم مثل تیغ انواع گوناگون دارد که هر کدام مخصوص دستگاه خودش است.

مشخصاتاکوسالونت چیست؟

دردستگاه اکوسالونت از یک جوهربر پایه حلال زیست‌تخریب‌پذیر (bio degradable) استفاده می‌شود که مواد رنگی درون آن معلق شده‌اند. این جوهرها فاقد بو هستند و تنها در برخی موارد خاص بوی بسیاری کمی از خود ساطع می‌کنند. در دستگاه اکوسالونت از نوع خاصی از جوهرهای چاپ استفاده می‌شود که وضوح و رزولوشن (Resolutions) بالایی دارند و می‌تواند کیفیت چاپ را به شکل شگفت‌انگیزی بهبود بخشد.

در قسمت هد دستگاه اکوسالونت از نازل‌های خاصی استفاده می‌شود که اندازه بسیار ریزی دارد و می‌تواند قطرات جوهر پایین تر از ۱۰ پیکولیتر را بپاشد. طبیعتاً، هر چه این نازل‌ها کوچک‌تر باشند و حجم رنگ کمتری بپاشند، تصویر نهایی ایجاد شده از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. اگر به تصاویر دیجیتالی نگاهی انداخته باشید و با معیار پیکسل در این تصاویر آشنا باشید، می‌دانید که هر چه تعداد پیکسل‌های یک تصویر بیشتر باشد، کیفیت آن تصویر بهتر خواهد بود، بنابراین کوچک بودن نازل در دستگاه‌های چاپ اکوسالونت یک معیار سنجش عالی محسوب می‌شود.

اکثرا دستگاه اکوسالونت در برنامه و کاربردهای داخلی استفاده می‌شوند. جوهر استفاده شده دردستگاه‌های چاپ اکوسالونت برای استفاده در محیط‌های خارجی نیز بدون هیچ مشکلی کاربرد دارد که این مورد استفاده از اکوسالونت را توسعه فراوان بخشیده است . اما به‌طورکلی، این تکنیک تصاویر زیبا، واقعی و با کیفیت چاپ خیره‌کننده ارائه می‌دهد که بزرگ‌ترین مزیت آنها محسوب می‌شود.

جوهر سالونت چیست؟

 

جوهرهای دستگاه سالونت نسبت به جوهرهای اکوسالونت تهاجمی و غیرقابل تجزیه هستند. این جوهرها بوی شدیدی دارند و قرار گرفتن در معرض آنها و کار طولانی‌مدت با دستگاه می‌تواند برای سلامت انسان مضر باشد. از طرفی استفاده از مواد شیمیایی قوی‌تر و پیچیده‌تر این امکان را به ما می‌دهد که به‌راحتی از آن در محیط‌های مختلف استفاده کنیم و نگرانی خاصی در مورداستفاده از آنها در محیط‌های بیرونی نداشته باشیم. همچنین این جوهرها نسبت به نور خورشید و آب مقاوم هستند و این به معنی استفاده از آنها در شرایط بارانی و آفتابی بدون هیچ‌گونه دلهره و نگرانی!

هد دستگاه‌های چاپ سالونت دارای نازل‌های نسبتاً بزرگ‌تری هستند و معمولاً اندازه آنها بین ۳۰ تا ۸۰ پیکولیتر تغییر می‌کند. همان‌طور که در بالا ذکر شد، این اندازه بزرگ‌تر در نازل، باعث کاهش کیفیت تصویر می‌شود، اما با توجه به اینکه از این تکنیک برای کالاهای بیرونی استفاده می‌شود و از فاصله دور دیده می‌شود، می‌توان ادعا کرد که اهمیت چندانی ندارد و می‌توان از افت کیفیت آن چشم‌پوشی کرد. اگر درون ماشین خود نشسته باشید و از فاصله حدود ۴۰ سانتی یا بیشتر به یکبنریا تابلو تبلیغاتی نگاه بیاندازید، متوجه افت کیفیت در چاپ دستگاه‌های سالونت نخواهید شد و کیفیت تصویر مناسب خواهد بود.

بنرچیست و چه کاربردی دارد؟

بنرهای تبلیغاتی می توانند از طرق مختلفی آویزان شوند که به شما این امکان را می دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمائید و به زییایی بصری و تاثیرگذاری پیامتان بیافزایید.

کاربردهای چاپ بنر:

 

استفاده در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌های مختلف برای اطلاع‌رسانی و افزایش ارزش ویژه برند و یا استفاده برای فراخوانی محصولات جدید و تبلیغات هر چه مؤثرتر محصولات.

تقریباً برای هر رویدادی که شرکت میزبانی و یا در آن شرکت می‌کند، یک چاپ بنرسفارشی می‌تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات شما کمک کند.

بنرها در جنس، سایز و ابعاد مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نوع مراسم و فضای تعبیه‌شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

چاپ بنردر سایز بزرگ برای استفاده در یک اجلاس و یا جشنواره و یک بنر متوسط، برای جلب‌توجه مخاطبان به یک محصول جدید در فروشگاه شما، ایده آل است.

بنرها برای استفاده در فضای داخلی و فضای خارجی ساخته‌شده‌اند. به‌راحتی می‌توانید برای تبلیغات در فضای خارجی از بنر باکیفیت و مقاوم استفاده نمایید و برای فضای داخلی از بنری با بافت‌های ریز.چاپ بنر تبلیغاتی می‌تواند از طرق مختلفی آویزان شود که به شما این امکان را می‌دهند تا با توجه به فضا از طرح عمودی و یا افقی استفاده نمایید و به زیبایی بصری و تأثیرگذاری پیامتان بیفزایید.

فلکسی چیست؟

فلکسی، فلکس یا به عبارت صحیح ترفلکسیفیس ”متریالی است که برای تابلوهای سردر مغازه ها ، فروشگاهها ، تابلوهای عابر پیاده ، برخی از بیلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهایی که لامپ مهتابی دارند استفاده میشود.

در اصل این متریال قابل نوردهی از پشت خود را دارد اما بنراین امکان را ندارد و معمولا نور از جلو به بنرتابانده میشود. .فلکسی یا فلکسدو نوع چینی و کُره ای دارد ، نوع چینی آن معمولا۱۸اُنسو نوع کُره ای آن ۲۰اُنس میباشد .

فلکسی نیز دو نوع چینی و کُره ای دارد و هر دو نوع آن گراماژی بین۸انس تا ۱۳انس را دارند ، تفاوت فلکس چینی بافلکس کُره ای در کیفیت چاپ و مقاومت فلکس است ، فلکس کُره ای از کیفیت چاپ بالا و همچنین مقاومت بالاتری نسبت بهفلکس چینی برخوردار است اما برند هایی مانند Sunp که نمونه خارجی است از نمونه های اروپایی بهتر است و مقاومت بهتر و همچنین نسبت به استفاده رنگ آن مقرون به صرفه تر است.

نوع دستگاه چاپ نیز در بالا بودن کیفیت چاپ نقش بسیار مهمی دارد ، به این معنی که اگر شما برای چاپخود از فلکس کُره ای استفاده کنید ولی دستگاهی که با آن چاپ می کنید دارای کیفیت پایین چاپ باشد ، کار شما از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که فلکسی معمولا کمی تیره تر ازبنر چاپ میشود ، دلیلش هم به خاطر وجود لامپ مهتابی داخل تابلواست ، چنانچه فلکسی مانند بنر چاپ شود در طول شب که مهتابی داخل تابلو روشن میشود کار چاپ شده شما تا حد زیادی بی حال و بی رنگ و رو خواهد شد.

وینیل چیست؟

وینیل، متریالی است که در اصطلاح به آن استیکرنیز گفته می شود.  وینل از جنس پی وی سی است و برای تبلیغات در فضاهای خارجی و یا داخلی استفاده می گردد و در دو مدل شیشه ای یا شیری می باشد.

 وینیل شیشه به شکلی است که از دو طرف دید دارد اما در نوع شیری آن، زمینه سفید رنگ است و پشت آن چسب زده می شود تا بر روی سطوح چسبانده شود.
وینیل شیری محبوبیت بیشتری نسبت به نوع شیشه ای آن دارد به این خاطر که پشت وینیل را چسب زده و برای مصارفی مثل چاپ وینیل و تبلیغات روی اتوبوس، چاپ وینیل برای تبلیغات روی زمین جهت فروشگاه‌ها و پاساژ‌ها و نصب روی دیوارهای رنگ شده قابل استفاده می باشد

مصارف خانگی آن هم مانند چاپ وینیل روی دیوار منازل و دفتر کار برای دکوراسیون داخلی است. از چاپ وینیل برای یخچال‌های صنعتی وشیشه سوپرمارکت‌ها نیز استفاده می شود.
طریقه نصب وینیل می تواند با آب صورت گیرد و چسب آن به گونه ای است که  هرگاه لازم باشد می توان آن را از روی کار برداشت

نصب مجدد وینیل بر روی سطوح با مشکل مواجهه می شود، از این رو توصیه می شود در هنگام نصب به دقت انجام شود تا نیاز به دوباره کاری نباشد.

کاربرد وینیل

چاپ بر روی انواع خودرو

تزئین محیط داخلی منزل 

تبلیغات بر روی بدنه انواع خودروها

استفاده برای یخچال های سوپرمارکتها

تبلیغاتبرای فروشگاه ها و پاساژهای روی دیوار

چاپ وینیل

چاپبر روی وینیلب ه شکل تخصصی و باکیفیت ماندگار صورت می گیرد. جوهرهایی که برای این کار استفاده می شوند، از نوع مرغوب بوده تا بتوانند در مقابل بیرون و بالاخص مکان هایی که در معرض نور قرار می گیرند، مقاومت کنند. دستگاه‏ هایی که برای چاپ وینیل استفاده می شود در سه نوع مختلف هستند که هر کدام به شکلی وینیل را چاپ می‎کنند.

چاپ مش چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

مش متریالی است که سوراخ های ریزی روی خود دارد و برای مصارف خاص استفاده می شود ، در دو نوع پشت چسب دار و معمولی موجود است و میتوانید عکس نوع پشت چسبدار آن را در پایین همین مطلب مشاهده فرمایید ، نوع پشت چسبدار آن معمولا برای روی شیشه ها استفاده می شود ، چرا که این امکان را می دهد که  شیشه به طور کامل پوشیده نشود و دید آن از بین نرود ، شما در عین حالی که کار چاپی خود را روی شیشه چسبانده اید تمامی فضای شیشه را نپوشانده اید و دید خود را از بین نبرده اید در ضمن نور داخل را نیز تا حدودی حفظ کرده اید ، نوع بدون چسب مشمعمولا برای مصارفی همچون تبلیغات روی استندبرای محصولات ویژه چاپ می شود ، زمانی که شما نیاز به کار خاص دارید و میخواهید محصولی را با تبلیغات خاص چاپ نمایید میتوانید از مش استفاده کنید .طریقه نصب مش پشت چسبدار تقریبا همانند استیکر است و حتی میتوان گفت که کمی از آن راحتتر است ، چرا که به دلیل وجود سوراخ های متعدد روی آن هنگام چسباندن روی شیشه ، دیوار یا سطوح مختلف معمولا بدون حباب چسبیده می شود ولی با وجود این توصیه می شود که این متریال را نیز همانند استیکر با آب بچسبانید تا در صورتی که نیاز به جابجایی آن داشتید بتوانید آنرا به راحتی جابجا کنید.

کاغذ دیواری پشت چسب دار

قابل نصب روی هر سطح صاف مثل گچ،رنگ،چوب،فلز،سرامیک و کاشی و کابینت وطرح سنگ
۲_
تنوع زیاد در طرح و رنگ و مارک
۳_۱۰۰
درصد قابل شستشو(از جنس PVC)
۴_
برجسته ضد خش(بدون خراش و پارگی )
۵_
ضد آب(دردیوار اشپزخانه،حمام،دستشویی استفاده میشود)
۶_
نصب سریع و آسان( بدون نیاز به چسب)
۷_
هزینه پایین و کارایی بالا
۸_
اندازه هر رول عرض۶۰ به طول ۲۵ متر

و انواع کاغذ دیواری های سه بعدی

کفپوش سه بعدی (۳D) چیست؟

کفپوش سه بعدی فضا و نمای دکوراسیون را متنوع جلوه می‌دهد و برترین کفپوش برای پوشش کف حمام، کف سرویس بهداشتی و لابی و راه پله و کف آشپزخانه است. کفپوش سه‌بعدیروی سطوح سیمانی، بتونی، سنگ، سرامیک، کاشی، پارکت و … قابل اجراست. یکدست، براق، ضدخش، ضربه پذیر، ضدآب، دارای تنوع طرح و رنگ، امکان اجرای سریع. مناسب کف‌سازی دکوراتیو اماکن مسکونی و تجاری، مراکز بهداشتی، اماکن توریستی و هتل، رستوران، استخر، سالن‌های پذیرایی، آمفی‌تئاتر، سینما و

اطلاعات بیشتر درباره کفپوش سه بعدی.

کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش سه بعدی حمام، کفپوش سه بعدی سرویس بهداشتی و کفپوش سه بعدی آشپزخانه

کفپوش سه بعدی (۳D) :

طراحی دکوراسیون داخلی هم مانند بسیاری از هنرهای تزیینی با نوآوری همراه است. این بار کفپوش‌های سه بعدی خود به میدان طراحی و زیباسازی دکوراسیون گذاشته‌اند.کفپوش سه‌بعدی می‌تواند فضا و نمای  دکوراسیون داخلی را متنوع جلوه دهد و بیننده را برای لحظاتی جذب کند. کفپوش سه بعدیاز تصاویر زاویه ای (پرسپکتیو) در کنار لایه‌های نیمه شفاف متعدد برای ایجاد خطای چشم سه بعدی تصاویر بهره می‌گیرد. نتیجه استفاده از کفپوش سه بعدی، ایجاد تصاویر حیوانات، گیاهان، آبزیان، امواج دریا و بسیاری تصایر زیبای دیگر به صورت کاملا سه‌بعدی است.

کاربردکفپوش سه بعدی :

کفپوش سه بعدی بهترین کفپوش برای پوشش کف حمام و کف سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه و لابی و راپله است البته با خلاقیت بیشتر میتوان از کفپوش سه بعدیدر سایر محیط‌ها و حتی دیوار و بین کابینت استفاده کرد. جزییات کار به اینصورت است تصاویر مناسب  انتخاب شده و بعد از ویرایش و ایجاد پرسپکتیو مناسب با محیط مورد نظر، توسط دستگاه چاپ مخصوص  کفپوش سه بعدی پرینت میشود. تصویر سه بعدی پرینت شده در محل برش خورده و چسبانده میشود. سپس با لایه هایی از  رزین اپوکسی  آلمانی پوشانده میشود.

ویژگی‌های کفپوش سه بعدی :

کف‌پوش سه بعدی از جنس رزین و لاک اپوکسی که به‌صورت یکپارچه بروی سطوح مختلفی چون:کاشی، سیمان، بتون، سنگ، سرامیک و … قابل اجراست و از مزایای آن یکدست بودن، براقیت، ضدآب، ضد خش، ضد حرارت، تنوع طرح و رنگ ، اجرای سریع را می‌توان نام برد. مناسب برای کف‌سازی دکوراتیو اماکن مسکونی و تجاری، مراکز بهداشتی، اماکن توریستی و هتل، رستوران، استخر، سالن‌های پذیرایی، آمفی‌تئاتر، سینما و بسیاری مکان‌های دیگر.

برچسب طرح سنگ

برچسب کابینت

Comments are closed.