سایت چند منظوره

خدمات قابل ارائه تک ستاره ای تی به شرح زیر:

سایت چند منظوره چیست؟

طراحی سایت در تجارت الکترونیکمتشکل شده از صدها صفحه که هرکدام محصولات خاصی را همراه با جزئیات کامل به نمایش می گذارد و داشتن یک سایت به تنهایی این امکان را به شما می دهد که همه محصولات و خدمات خود را تنها در یک محل به نمایش در آورید در حالیکه فرض کنید شما چندوب سایت مختلف دارید ، طراحی آنها را به می توانید به گونه ای انجام دهید که هر یک بر روی یک سرویس و خدمات مختلف تمرکز داشته و می توانید خدمات سایت خود را به صورت هدفمند طبقه بندی کنید.

طراحی وب سایت های چند منظوره بسته به منابع موجود در طراحی به روش های مختلفی انجام می گیرد ، که یک روش آن این است که برای هریک ازوب سایت های چند منظوره یک زیردامنه ایجاد شود ، روش دیگر ایجاد یک پوشه چندتائی دروب سایت اصلی می باشد و بهترین روش این است که برای هریک از سایت های کوچک از یک نام دامنه متفاوت استفاده شود .داشتن سایت های چندتایی(چندمنظوره) می تواند مزایای زیادی برای تجارت الکترونیک شما داشته باشد که برخی از آنها را بیان می کنیم .

اگر شما فقط یک وب سایت اصلی دارید با از کار افتادن آن مطمئنا مقدار زیادی از مشتریان و ترافیک سایت خود را از دست خواهید داد ولی با داشتن چند سایت کوچک دیگر نگران این نباشید که یکی ازوب سایت های شما از کار بیفتد زیراوب سایت های کوچک دیگر در حال اجرا خواهند بود .

با داشتن وب سایت های چندمنظوره کسب و کار شما در سطح تجاری را ارتقاء داده و علاوه بر کسب رتبه های بلا در موتورهای جستجودر جستجوهای محلی می تواند به گرفتن کسب رتبه های بالا در دیگر کشورها تمرکز کنید .

با داشتن وب سایت های کوچک و لینک آنها به سایت اصلی می توانید موجب افزایش رتبه در لیست موتورهای جستجوشوید و ترافیک را با لینک های با کیفیت به سایت اصلی هدایت کنید .

بهینه سازی سایت مناسب این وب سایت های کوچک می تواند آنها را بعد از گذشت یک دوره زمانی به وب سایتهای معتبری در زمینه کاری خود کند و این امر باعث نگهداری و پشتیبانی از خودشان وسایت اصلی خواهد بود .

برای درک فعالیت ها و رفتارهای بازدیدکنندگان می توانید از ابزارتجزیه و تحلیل وب سایت استفاده کنید . با این روش می توانید از بازار خدمات خود در کشورهای دیگر  و میزان نفوذ وب سایت های کوچک خود در آن کشورها آگاه شده  و آنرا مورد بررسی قرار دهید .

برای طراحی سایت های چندمنظوره شما باید دارای تجربه لازم در مورد هریک از زمینه های مختلف آن داشته باشید هریک از این وب سایتهای کوچک برای طراحی  نیاز به مقدار زیادی منبع اختصاصی و زمان دارند .

در آخر اینکه طراحی سایت های چندتایی و چندمنظوره اگر به صورتی که باشد که بر روی محتوا و هدایت ترافیک تمرکز داشته باشد می تواند وب سایت اصلی را حمایت و پشتیبانی کند .

 

Comments are closed.